Det är tomt här hemma nu...

Ingen är hemma, bara jag och Nemo. Barnen sover hos mormorn inatt eftersom jag har vart på APT tills nu och imorgon jobbar jag till halv sex och det fungerar inte med barnens förskoleöppettider. Även på fredag arbetar jag tills halv sex och då ställer morfarn & Gisela upp! Tur att man har sin fantastiska familj som alltid ställer upp ♥


Idag slutade jag tidigt (typiskt när jag skulle tillbaka på kvällen), barnen blev jätteglada när jag hämtade dem på förskolan, vilket inte tillhör vanligheterna! De kom springade emot mig och jag fick världens kramar, då blir man varm i hela kroppen! Vi gick hem och stannade på gården en liten stund och lekte med de barnen som var ute, eller ja, mamman lekte inte utan tjötade mest strunt med de andra mammorna! Men sedan halkade Saga och slog sig så hon blev jätteledsen så då bestämde vi oss för att gå in. Jag hann dammsuga och gå ut med Nemo innan det var tid att åka till mormorn. Där plockade vi fram "den försvunna diamanten" vilket är Willes favoritspel, Wille och jag är i lag och Saga och mormorn. Wille och jag är obesegrade mästare! Vi vann även denna gång :) Sedan spelade vi Patte Svetter (Wille snurrar alltid ihop det och säger Patte Svetter istället för Svarte Petter, så sött...) Mormorn blev Patte Svetter.

♥ Mina allt ♥

Nu är det tyst och stilla hemma och det gillar jag inte alls! Jag älskar att höra barnen när de sover, de snusar så gott så gott och det är så mysigt att pussa dem på kinderna när de sover. Varför är det alltid så? Att när de sover kan man inte låta dem va? Även fast det har vart superstruligt att få dem att somna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0