Dagens Fy Dig!

image description
Han ligger på mattan! Det är ett stort FY DIG! Vi har endast två mattor i hela huset just på grund utav Nemo som har en förkärlek till att spy på mattor! Har fått kasta hur många fina mattor som helst under dessa åtta år som Nemo levt.  Men han envisas och jag skäller på honom varje gång - dessa mattor var dyra så de har jag ingen lust alls att kasta!
Tänk den gången han hade hoppat upp i vår säng (!!!!) och kräkt 4 prydliga spyor på mitt finfina överkast - han ska vara glad över att vi hade gäster då ska jag säga :-) Varför han spydde? Jo för att han hade ätit upp min hortensia!
Men han är söt som socker - därför kommer han undan med det mesta!
I bakgrunden ser ni föresten vårt nya röda möblemang som nu pryder vår förr så tomma hall! Jag älskar den röda färgen! Det piggar upp!
Så roligt med alla kommentarer från alla läsare, det är mysigt att läsa dem! Roligt att se vilka ni är också!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Men vad är det med djur och spy på mattor? Mina katter är likadana och de hundar jag haft har också varit såna. Det är ju knappast skönare att spy på golvet än på mattan, eller? :P



Sv: Tack sötis. Ja visst flyger tiden fram! Men som sagt, jag känner mig inte som 31 alls. Jag fick passande nog ett presentkort på Hema och lite annat smått. Så imorgon ska jag in och shoppa tyg! :D

2012-02-21 @ 19:34:17
URL: http://daggdroppe.se
Postat av: Jennifer

Vilken sötnos du har lina! :)

2012-02-21 @ 20:32:19
URL: http://screamaimandfire.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Han är ju ursöt jue!



Jag älskar oxå vitt och om jag får som jag vill så blir det mer... ;-)

2012-02-21 @ 22:28:49
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: Zarah-Lou

En söt liten spyhund! ;)



Nej, skämtåsido - ÄLSKAR spetsraser, och er lilla goding är verkligen superfin!

2012-02-25 @ 01:16:49
URL: http://blogg.zarah-lou.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0