Äntligen Fredag

Igår hade vi fullt upp från morgon till kväll så bloggandet fick vänta. Idag är det äntligen fredag och jag är bortbjuden på middag till Carin, dit kommer även Sofie och Johanna. Det var alldeles för längesedan som vi träffades nu och vi har alltid lika trevligt när vi väl ses så det ser jag fram emot väldigt mycket :)

Jag håller på och planerar en överraskning till pappan, eftersom han då och då läser bloggen så kan jag ju inte avslöja något här men det kommer att bli urmysigt. Jag är väldigt dålig på att visa uppskattning (eller så är det pappan som är riktigt duktig och alltid hinner före) men nu har jag planerat och väntar bara på besked sen så ska det bokas :)

Jag satt igårkväll och tittade genom bilderna från Barcelona. Jag älskade den staden! Kommer absolut att åka tillbaka någon gång, och då har mer tid att se ALLT! Jag vill också se inuti La segrade familia.

Har ni någon speciell plats som Ni fastnat för mer än någon annan? Utomlands eller i Sverige?


Barcelona Oktober 2011


Kommentarer
Postat av: Mamma

Bergen i Norge kommer alltid finnas i mitt<3

2012-02-24 @ 11:10:39
Postat av: Josefine

Mysigt att träffa dem. Du får hälsa. För antar att det är klasskamraterna. :)



Sv: Jag har domänet hos loopia och hotellet hos manufrog. På så vis kommer jag undan ganska bra på priset, betalar inte mycket per år alls. Bra support på manufrog iaf. Tyvärr kan man inte föra över blogg.se-bloggen till wordpress. De envisas med att det inte skulle fungera men jag vet att det går men de är skitkinkiga med det så det är knappt lönt ett försök.

2012-02-24 @ 15:48:58
URL: http://daggdroppe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0