Juldagen

tidigt packade vi in oss i bilen och styrde kodan söder ut. Vi gjorde ett stop på Svedala outlet och jag hittade en söt tunika från Hunkydory och en stickad tröja från Saint Tropez. Jag hittar alltid något i den affären, det är nog tur jag bor 24 mil ifrån ;-)

Vi var hemma hos svärföräldrarna hela kvällen vilket var jätteskönt, tomten kom igen och barnen fick ännu mera julklappar. Men överlag tycker jag att denna julen har varit precis lagom med klappar. Jag och Andreas hade sån tur att vi fick utemöbler utan Anna-Karin & Lennart, precis vad vi behövde! Tack!

På annandagen åkte vi till Andreas lillebror och hans fru och tittade på deras nya jättemysiga hus. Barnen blev överlyckliga när Nicklas plockade fram Wii och Mario Bros - sedan fick vi knappt i barnen någon lunch alls.



Vi åkte hem samma dag, det blev en blixtvisit i år men vi får åka ner snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0