Ignored

Ja barnen har annat att göra än att vara tillsammans med sin mamma. Så som märks har jag en hel del tid över och har redan hunnit göra massa kollage med bilder, rensat datorn från onödigt skräp, frigjort hårddiskutrymme samt defragmanetrat den. Nu har jag nästan ont i huvudet så mycket som jag har suttit framför datorn, men vi har iallafall hunnit med en sväng på stan. Det var inget roligt väder så vi tog en snabb lunch och begav oss sedan hem igen!

Ikväll blir jag och barnen ensamna en stund då farmorn och farfarn skall iväg på påskgalej. Vi tänker spendera kvällen i soffan framför en bra film [säkerligen Trassel eller Nalle Puh]. Nu ska jag faktiskt stänga ner datorn, sätta mig i soffan med en bra bok och bara va. Men först... ett kollage till! Denna gång på My och Mimmi när vi städar deras bur :}


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0