Det är tungt nu

av många anledningar, ibland känns det som om man blir motarbetad från alla håll. Hinner man, mot förmodan, resa sig upp igen efter första käftsmällen så kan man ge sig f*n på att det kommer en andra, en tredje ja till och med en fjärde så att man aldrig riktigt får chansen att hämta sig från den föregående! Är det inte krånglande bilar, sjuka hundar, krånglande leder, enorm trötthet, oro för sjuka barn eller CSN så är det jobbet... Jag behöver en paus! Så till alla Er som jag glömt bort att höra av mig till, förlåt. Det är bara lite mycket just nu...


Kommentarer
Postat av: jennifer

Lina då!

Du får gärna komma in i köket & prata med mig om det är något, det vet du hoppas jag! :)

2012-04-19 @ 21:05:30
URL: http://screamaimandfire.blogg.se/
Postat av: sanna

vet så väl vad du menar.

ibland kan man tycka att man får bära mer än man orkar.

hoppas det lugnar sig. så fina barn du har<3

2012-04-19 @ 21:08:21
Postat av: Charlotte

<3 Kram <3

2012-04-19 @ 21:36:17
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: lottis

finns här för dig <3

2012-04-20 @ 08:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0