Sköna söndag

hur svårt skall det var att hinna med bloggen? Men varken tid eller ork verkar finnas just nu...

Hursomhelst, idag hade vi en slapparförmiddag, jag tog tom en bad och klockan var nästan 11 innan vi var klara :) skönt med sådana dagar också! När vi var klara packade vi in oss i bilen och körde ner till familjen Jensen och åt lunch, vi stannade på ICA och handlade med oss lite korv och bröd. Det blev dock en kort visit eftersom Saga har sin ridning kl 14 på söndagar, så vi plockade upp mormorn på vägen och sedan bar det av till ponnylekis.
Saga har blivit så duktig! Hon rider helt själv och mot slutet av denna lektionen travade hon till och med helt själv!
Stolt mamma är man då ;}


Hon har blivit en riktig tuffing på hästryggen !

När vi kom hem igen så stannade min snälla mamma lite längre så att jag hann med en entimmes promenad tillsammans med Carin och hennes 1 månaders Lou ♥ När jag såg det lilla knytet ville jag bara ha en bebis till, och när vi kom hem så kom grannen Anna med sin 3 dagars Maja - suck! Men det är bara att påminna sig om att det är jobbigt också, för helvete vi har ju fortfarande Wille i vår säng ;-)

Kommentarer
Postat av: mamma

stolt mormor oxå<3

2011-09-12 @ 15:53:46
Postat av: Charlotte

Duktig hon är som rider så bra själv!



Vi ska bila ner genom Tyskland en bit, med husbilen, och kolla på Lag EM i sidvagnscross och eftersom vi var osäkra på om man behövde pass (det är ju ändå EU) så ringde vi och kollade med polisen och då sa dom att vi (vuxna) som har giltiga legitimationer inte behöver det men det har ju inte barnen och då behöver dom pass.

2011-09-12 @ 17:24:59
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0