Jag har blivit utmanad

utav Charlotte.

1. När ingen ser eller hör mig. . .
är jag nog faktiskt som vanligt, tråkigt nog. Ibland händer det nog att jag kryper ner i soffan under min goa filt och sover en blund =D
2. Jag går aldrig hemifrån utan . . .
min mobil
3. Min blogg heter som den gör därför att . . .
det var det namnet som jag kom på och som var ledigt, så roligare än så är det inte!
4. Om jag vågade skulle jag . . .
gifta mig
5. Om 10 år kommer jag . . .
bo kvar i samma hus med samma man och våra tonårsbarn (!) Jag kommer förmodligen ha pluggat mera men arbetar på samma förskola. Förhoppningsvis så kommer jag vara säkrare på mig själv.
Jag utmanar lina, linda och Emma

Kommentarer
Postat av: Josefine

Kul utmaning. Men säkrare på dig själv, du verkar väldigt säker på dig själv då jag träffat dig i alla fall. =)



Angående termosmuggen så hittade jag en till slut på Cervera. =)

2011-11-20 @ 16:25:55
URL: http://daggdroppe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0