En mysig söndag tillsammans med familjen

Eller ja, Andreas har jobbat hela dagen och det är ju såklart tråkigt, men vi har haft en mysig dag ändå.
Vi tog det lugnt på förmiddagen och bara slappade tillsammans i soffan. När klockan närmade sig elva var det dax att ta tag i dagen och börja förbereda lunchen eftersom jag hade bjudit hit min farmor & farfar på lite mat. När jag stod där och förberedde med laxen tittade jag ut igenom förnstret och vem såg jag inte då? Om inte barnens farmor & farfar! Vilken rolig överraskning. Och det tyckte barnen med:
De stannade på en kaffe och körde sedan tillbaka till Ystad igen. Lunchen blev en hit hos farmor och farfar (fisk går alltid hem i en fiskarfamilj =D). Och sedan styrde vi kosan ner mot staden för att mysa med Lina och Älva. Älva är 9 månader nu och är helt underbar, det är en perfekt ålder, de är så söta att man bara vill äta upp dem. Både jag och Andreas är sugna på en till men vi har bestämt oss för att det räcker, men sugen kan man ju bli ändå ;)
Nu ska jag gå över till grannen, Saga är där och badar badkar. Sedan skall vi äta hamburgare och när barnen har somnat skall jag köra lite Wii innan Andreas kommer hem. Jag och Linda gjorde lite igår och jag blev verkligen sugen på att börja igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0