Picknick på Knarråsen

Idag kl 12 kom Emma hit och vi gick ner till Knarråsen och dukade upp vår picknick :} Jag hade packat korgen med mycket gott; kaffe, thé, frallor och en jättegod pasta sallad till mig och Emma. Barnen lekte mest hela tiden så vi fick pratat en hel massa, mest massa gnäll om jobbet faktiskt ;}

Tyvärr började det blåsa upp och det såg ut att bli regn så efter 2 timmar tvingade vädret in oss, men det är rätt mysigt att vara inne  när det är busväder ute. Jag har fått gjort en hel massa "måsten" - det är inte alls roligt att städa och dona nu när vi vet att vi ska flytta. Då känns det lite som det kan kvitta :P

Hittade två kollage som jag har gjort på Saga och Wille under deras första år;


Jag kan sitta hur länge som helst och titta på gamla foton från när barnen var små ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0