pigg inatt

Efter en mysfrukost hemma med familjen så kröp jag ner i sängen, då var klockan runt halv nio på morgonkvisten. Sen vaknade jag inte innan kl var tjugo över fem !!! Så nu är jag inte det minsta trött någonstans :)

Jag ska spendera natten med att kolla mer Desperate Housewives och även fortsätta med sångkorten till jobbet.
Något mer har jag inte planerat, det är rätt trist att jobba på sjukhuset men samtidigt så är det rätt skönt att vara fler personer som är vakna på natten, det är bara att gå ut i korridoren och prata lite om man känner sig trött.

Äntligen är melodifestivalen över, jag har inte sett ett enda avsnitt, jag tycker mest det är trams och hysteri. Räcker väl att titta på när alla länder tävlar sen? Och det är ju inte så att vinnarlåten inte spelas på radion sen ;-) Vad jag har förstått så var det Eric Sade som vann och det var väl inte så konstigt? Tänk alla unga flickor som röstar? Haha, ja det blir nog bra.

Å vad jag längtar till sommaren och våren nu. Trött på all väta! Om det hade vart snö och kallt så hade det vart en sak men detta blasket - blä!

En sak till som jag längtar till? Ett större boende! Känner oss verkligen trångbodda nu men vi vill inte köpa som det ser ut i dagsläget, för osäkert tycker jag, sen har jag heller ingen lust att lägga 3 miljoner på en villa - det är ju helt sjukt. Eftersom vi är så trångbodda så har vi bestämt oss att ha Sagas kalas på Lekstugan, som hon längtar min tjej ♥

Det är så roligt att se henne och Wille tillsammans nu, de leker så fint tillsammans (en massa kiv också givetvis). Leken är på en helt annan nivå och det är så roligt att se dem och tjuvlyssna på dem. Tänk om man kunde bromsa tiden? Nu ska jag fortsätta att plöja igenom säsongerna, kanske blir det något mer inlägg inatt, kanske inte.

Sov gott mina vänner ♥

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Samma här, har inte heller sett ett enda avsnitt av melodifestivalen. Tycker faktiskt inte det är roligt med alla dessa deltävlingar.

2011-03-14 @ 19:16:02
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0