Gomorgon!

Usch vad tidigt klockan är! Ändå så har jag varit uppe ett tag och det enda jag kan göra är att sitta och gäspa ;}
Idag har vi midsommarfirande på förskolan så jag hoppas verkligen att det inte börjar att regna, men utifall att så har vi världens största altan med tak så då får vi sitta där och fika. Det ska faktiskt bli jätteroligt att träffa alla femtontimmars barn som man inte sett sedan den sista maj.

Ikväll är jag ensam med barnen så då kommer jag ha tid att blogga mera och kommer så göra. Andreas har haft en kompis här på besök så jag har inte riktigt funnit tiden att sätta på datorn och blogga, men ikväll så :}
Ni har väl inte heller missat att nästa fredag får vi nycklarna till huset? Ja just det, jag hade lovat att visa er! Då vet jag ju vad jag ska blogga om ikväll!

Ha en fin dag! (å det lite kommentarer gör mig bara glad)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ser så fram emot bilder på huset!

2011-06-22 @ 07:37:19
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag med:)

2011-06-22 @ 10:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0