2011.06.19

Ja Jösses nu börjar det närma sig flytt, ska se om jag kan få in några bilder sedan på hur huset ser ut invändigt, jag vet att några av er är nyfikna :)

Eftersom jag jobbar hela helgen så kommer det idag bilder från Andreas dagar med barnen, igår var han och barnen på lekstugan tillsammans med Gabriel och hans tre goa grabbar! De hade tydligen jättemysigt och det är sådana här tillfällen som jag kan önska att jag var med. Bilderna är inte de bästa - det är svårt att fånga ungar i farten :)

Saga och Melwin i rutchkanan

Söta Tim

Matpaus

Wille och Gabriel bygger ett hus :)

Senare fick Andreas passa Mewlin och Noel då Gabriel och Tim var på akuten. Jag trodde aldrig att han skulle fixa det men det gjorde han galant - haha vem vet kanske vi ska ha en till då? ;}


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0