2011.06.12

Dagarna bara rusar förbi och det känns som om jag skulle vilja stoppa den - bara en liten stund, det känns som om veckorna bara har två dagar; måndagar och fredagar. Nu är det redan måndag imorgon igen och det känns som om jag precis gick hem från jobbet :} Och vad ännu värre är så är det bara 19 dagar kvar tills vi flyttar till huset och det gör mig helstressad, sen kommer jag på att vi har 1½ måndag på oss att flytta och då känns det bättre !

Denna veckan har det hänt en hel del på min träningsfront, varannan dag är jag ute och springer (2,5km) och varannan går jag (7 km). Min tanke är att börja väldigt försiktigt med löpningen så att mina ben och framförallt leder ska hinna vänja sig vid belastningen som blir när jag springer. Tanken är att sprina 2,5 km varannan dag i 2 veckor och sedan öka till 3 km och springa det i två veckor o.s.v. Då tror jag att det kan fungera :}

I tisdags var Andreas med Wille hos doktorn och det konstaterades att utslagen i hans ansikte var svinkoppor. Vi fick hem en salva och rengöringsvätska och det är redan mycket bättre. Däremot så tror jag att han är allergisk mot pollen precis som jag, stackasrs liten. Näsan rinner och ögonen kliar, jag ska ringa och kolla upp om de kan göra testesr nu eller om vi måste vänta tills hösten. Någon som vet?

Ne, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan skall vi bege oss till FunCity och skaffa säsongskort :)


Önskar er alla en fin dag i solen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0