2011.07.04

Det är verkligen svårt att få till bloggningen - det finns så mycket annat som jag vill göra. Vi stormtrivs verkligen i vårt hus och det blir bara bättre och bättre! Idag kom Lottis och Benny förbi med en inflyttningsblomma. Det är så roligt att träffa Lottis vi träffas alldeles för sällan ♥ I samma veva kom morfarn med Willes säng, Benny och Lottis hjälpte mig att få ihop den - tack så mycket för det!

Några minuter efter de åkt kom Linda och hennes barn hit, vi planerade lite för semestern vecka 29. Det kommer bli helkul! Tänk...min första betalda semester någonsin! Nu jobbar jag bara 4 dagar till sedan har jag 4 veckors semester jobbar 1 vecka och har sedan 1 vecka semster till :}

Barnen badade i poolen medan jag och linda satt och tjötade på trädäcket. Att se barnen bada i poolen - att se dem leka på varsitt rum med sina egna kompisar och att se dem springa ut på lekplatsen - det gör mammahjärtat så lyckligt att det nästan hoppar ur bröstet :}

När de åkt kom G som hade vart nere i Ystad hos Andreas föräldrar och hämtat vår nya soffa. Så det var bara att börja bära igen (läs: jag bar förstås inget :)

Nu sitter jag i soffan och är så trött så trött så jag kastar bara in lite bilder på huset - jag har inte städat eller gjort iordning innan jag tog bilderna för ...det är inte jag helt enkelt! På ena kortet sover Wille i sin nya racerbilssäng - han är stolt må ni tro! :)

 

Nu måste  jag lägga mig - supertrött i hela kroppen!

Kommentarer
Postat av: mamma

mormorshjärtat är lika lyckligt :)

2011-07-05 @ 15:15:20
Postat av: Anonym

ser jättefiint ut... va kuuul :-)

2011-07-05 @ 23:15:19
Postat av: Charlotte

Helr underbart!

2011-07-06 @ 07:12:49
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: lottis

så kul att träffas, får bli längre sen när pyret anlänt <3 vi hörs min vän, puss

2011-07-10 @ 17:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0