Surprice Party

Jag har ju helt glömt av att berätta om min överraskningsexamensfest som min fina Andreas hade gjort för mig. Jag fattar fortfarande inte hur han lyckades. Jag misstänkte verkligen ingenting!

Hur som helst så hade vi bestämt att vi skulle gå ut och äta på lördagskvällen innan jag skulle jobba. Jag var lite irriterad på Andreas eftersom jag tyckte att han hade bokat bordet alldeles för sent. Han sa att han hade bokat till 17.30 och jag skulle ju börja jobba kl 20. När vi väl gjort oss iordning och satt i bilen så sa han att jag skulle få min present (som var någonstans på vägen) och så kastade han till mig en påse sockerbitar. Då sa jag :"Kom inte och säg att du köpt en häst!" Haha. När vi kört en stund stannade A bilen och jag fick sätta på mig en ögonbindel. Sen körde vi en stund till sen stannade vi och A ledde ur mig ur bilen.

När jag tog av mig ögonbindeln så tog det ett tag innan jag förstod vad jag såg. Min familj och mina vänner som stod utanför Himle bygdegård och ropade Grattis! Det var så underbart och självklart så började jag böla när jag såg alla mina fina vänner som jag inte träffat på länge!


Jag vill tacka alla mina fina vänner och familj som kom för att fira min examen med mig. Ett speciellt tack till min fina sambo som ordnat allt så bra! Jag älskar dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0