Snälla gode...Gud?

eller vem det nu är som bestämmer. Om Du gör så att jag får ett positivt besked imorgon så lovar jag att försöka bli en bättre människa. Jag ska;
  1. sluta parkera där det är parkeringsförbud eftersom jag "bara ska springa in".
  2. sluta säga att jag gjort saker som jag glömt bort och sedan måste göra fort som attan innan nån märker att det inte är gjort.
  3. alltid hålla hastighetsbegränsningarna
  4. se till att Nemo alltid får minst en långpromenad och att det är JAG som går den
  5. komma ihåg alls födelsedagar
  6. börja dammsuga under soffan, intebara sopa in all smuts där den inte syns
  7. sluta anklaga Andreas när våra bilar går sönder
  8. komma ihåg att ringa tillbaka när någon sökt mig
Detta är givtevis inte allt som skulle göra mig till en bättre människa men en bra början iallafall ;) Så vad säger Du? Har vi en deal? (antar att jag får reda på det imorgon :P)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag håller tummarna! Jag har inte fått nåt mail med inloggningsuppgifter än förresten...

2011-01-05 @ 17:17:37
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: Emma.

delvis du gjort en deal med gud. Det kanske behövs mera :) men jag vet att det kommer gå bra, det sa gud till mig!

2011-01-06 @ 16:28:23
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0