Kandidatexamen

Ja kan ni tänka er? Imorgon tar jag examen efter 4 års studier! Jag fattar det inte, det känns som om det var igår som jag stod helt förrvirrad på Borås Högskola och försökte anmäla mig som student. Allt var så rörigt och jag kände det som om jag aldrig kommer platsa in. Och nu har jag fullföljt hela utbildningen, utan att behöva göra några omexaminationer alls (om det beror på att jag är så duktig eller att BH är tvivelaktiga, låter jag vara osagt!) Nu är iallafall skolan slut och jag har fått förmånen att lära känna fem underbara människor, fler givetvis men dessa fem kommer jag absolut att hålla kontakten med även efter skolans slut!


Emma:

vi klickade med en gång, du var min första vän i klassen. Du är en fantastisk person som ställer upp i vått och torrt, en större djurvän får man leta efter. Du tänker alltid på andra före dig själv och bryr dig om människor som du inte ens känner. Det får mig bara att tycka om dig ännu mer! Vi har haft en hel del kul ihop och lägret glömmer jag inte i första taget!




Carin:

Min skrivarpartner och en utav de klokaste och ärligaste människorna jag mött. Vi kan skratta så vi kiknar för att sedan växla till att prata om allvarligare ting. Och har vi klarat att skriva denna uppsatsen tillsammans så klarar vi allt. Vi har dock ett examensarbete kvar att göra men det fixar vi! "I Ur & Skur vill vi alla ut och gå [...]"
Hej Kolikkokk!




Sofi:

Herregud, kan vi alla ha roligare tillsammans? Våra tjejmiddagar går inte av för hackor! Du sprudlar av energi, är alltid glad och vi har samma sorts humor. Jag vet att jag alltid får en ärlig åsikt när jag frågar dig och det är något som jag verklgen uppskattar! Det är synd att vi inte ses oftare bara, Vi får se till att vår syjunta drar igång snart!

Hoppas du har det underbart i Thailand!




Camilla:

Min "nyaste" vän, men trots att vi inte varit vänner så länge så känns det som om vi alltid har känt varandra. Jag känner mig helt trygg när jag är med dig och vi har alltid massor att prata om! Jag beundrar ditt tålamod och ditt lugn. Vi har hunnit med en hel del tillsammans, allt från nöjes utflykter till pepparkaksbak. Jag ser fram emot mycket mer i 2011!




Johanna:

Det är din tur att ha nästa middag ;) och jag tvivlar inte på att det kommer bli jätte gott! Du är alltid lugn och samlad och en riktig teaterapa. Du är också en riktig fena på att memorera Ugandas historia! Jag har sällan skrattat så mycket som jag gjorde under den gestaltningen. Du livade upp hela grejjen och var den som gjorde att vi orkade igenom det! Kanske kan vi få till en ridtur tillsammans snart?




Imorgon är det sista dagen, det känns verkligen jätte konstigt. Jag har packat ner kameran så att ni ska få se bilderna ifrån examensdagen. Det kommer bli grymt!

Kommentarer
Postat av: Emma.

Men underbara du. Vad snällt skrivigt. Blir helt tårögd först, sen knäckte jag mig när jag började tänka på lägret!! haha, fina vän. Vi måste alltid hålla ihop. Lova ;)

2011-01-13 @ 22:01:08
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0