Willes tavla

Idag gjorde vi färdigt Willes tavla, jag slutade tidigare från jobbet så jag körde hem och hämtade barnen och sedan körde vi till deras förskola och fixade färdigt tavlan. Fröknarna hade lagt fram alla saker som vi behövde och Wille fick givetvis bestämma precis hur tavlan skulle bli och här är resultatet;

tyvärr är det dålig upplösning då jag fotade med mobilen.

Men visst ser ni ändå? Den söta kycklingen som sitter på pinnen? Och den gula som sitter i huset? Han är faktiskt lika duktig som Saga. Han är ju faktiskt 14 månader yngre, min lille plutt ♥

 

Idag var vi och tittade på ytterligare ett hus, jag ville inte ens åka och titta men Andreas tyckte att vi iallafall kunde titta och nu sitter jag här och överväger det huset och har nästan helt släppt det som jag bara var tvungen att ha innan. Vilken djungel - det kan verkligen suga musten ur en. På vägen hem stannade vi och tog vårens första glass på Tre Toppar.

 

Imorgon är sista jobbardagen sedan är det långledigt :} Då bär det ner till Helsingborg !

 

♥ GLAD PÅSK ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0