Nu är påsken över.

Och oj så fort det har gått! I torsdags när jag slutat jobbet körde vi ner till Helsingborg och familjen Helin. Vi hade en störtmysig kväll med underbart vårväder, det kändes nästan som sommar där vi satt på deras balkong.

Lottis och Benny ska bli föräldrar i september och vi önskar dem verkligen all lycka till! Finns det några som är värda att bli föräldrar så är det verkligen dem! Dagen efter körde vi vidare ner mot Ystad, vi stannade på Center Syd och åt lunch, kikade även in på Svenska Hem vilken fin affär, jag blev jättesugen på massor av saker!

Vi kom ner till farmor & farfar på eftermiddagen och barnen blev väldigt glada, de saknar dem så mycket. Vi hade en mysig kväll och blev bjudna på både ägg, sill och Janson - å vad jag älskar Janson, jag skulle kunna äta det jämt [nästan iallafall]. På lördagen fyllde Andreas lillebror år och medan vi väntade på att åka till honom spelade barnen lite fotboll i trädgården, Wille är verkligen en höjdare på att sparka boll.

Laddar med både armar och ben ♥

Givetvis så målade vi ägg [här med fusk varianten, men fina blev de]

 

barnen fick leta ägg i trädgården oxå

 

Senare på kvällen kom Andreas storebror med familj, tyvärr var jag jätte trött [inget ovanligt] så jag gick och la mig redan kl 21. Tiden går alldeles för fort när vi är i Skåne och på söndagen var det redan dax att åka hem igen. Men först skulle vi allesamman till Malmö där barnen fick göra sina egna nallebjörnar på build-a-bear. Jag ska visa bild senare de blev väldigt fina!

Idag har vi fikat med Emma och nu ska vi iväg på middag till familjen Persson. Då brukar det alltid bli jättegott! Vi hörs senare nu vill vi ut!

 


Kommentarer
Postat av: lottis

hej hjärtat, tack för besöket, saknar dej redan men vi ses ju i sommar. Sen när jag är mammaledig får vi passa på att ses när du kan också. Fina bilder du tagit, ser att ni hade en mysig påsk i Ystad :) vi hörs av vännen

kramar

2011-04-25 @ 21:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0