Happy Easter !

Eller ja, det är några dagar men idag firade vi påsk på barnens förskola och imorgon firar vi på mitt jobb. Wille är fortfarande jätte hostig så de var bara med på festen idag och sedan kom mormorn och hämtade dem - tusen tack igen! Eftersom Wille fortfarande inte känner sig helt hundra så ville han inte klä ut sig, men han ville promt iväg på festen.

Saga påsken 2011

Jag är verkligen så nöjd med barnen förskola, de är helt fantastiska och läget är helt underbart. Titta bara vad Saga hade med sig som de hade som påskpyssel i år;

 

Ja jag vet att jag är partisk men visst är den fantastisk? Ser ni den lilla kycklingen som sitter i boet till vänster? Och kycklingen som precis kläckts ur ägget till höger? Till och med riktigt äggskal! Ja, jag är riktigt imponerad och stolt över mina barn, men det får man vara ♥ Jag kan iallafall säga att hon ärvt Andreas kreativa ådra, jag kan knappt måla en streckgubbe ;-)

Wille har också gjort en men den var inte färdig, jag ska följa med honom till förskolan en stund efter jag jobbat färdigt imorgon så ska han få göra färdigt den. Och den kommer givetvis att fotas och visas upp här på bloggen den också!

 

Imorgon är det jobb igen, när det är såhär fint väder är jag övertygad om att jag har världens bästa jobb, eller njae...kanske inte världens men ett av de bästa iallafall :) Blir ni nyfikna på vad jag anser är världens bästa jobb? En reporter som reser jorden runt i TVprogram så som Globe Trotter eller När och Fjärran jag har alltid tyckt att det måste vara världens bästa jobb, nu skulle jag givetvis inte ta det om inte jag fick ha familjen med mig :)

Nu ska jag gå ut med hunden och sen ska jag sova. Sov Gott mina vänner!

Kommentarer
Postat av: mamma

Å vad det är roligt att du bloggar igen:)

2011-04-20 @ 02:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0