Sleeping Beauty

2010-07-05

Jag jobbade natten till idag så när jag kom hem åkte vi med barnen till förskolan. Det visade sig att de skulle vara på samma avdelning eftersom alla avdelningar utom en har semesterstängt. Wille blev ju överlycklig över att få vara med sin syster hela dagen. Nu har jag en stor kille, en stor kille som inte går på småbarns avdelningen längre, som ska börja i Knytte till hösten och Saga ska börja i Mulle. Tiden går alldeles för fort. Snart ska de åka ner till Skåne en vecka och hur det ska gå (för mig) vill jag inte ens tänka på!

När jag vaknat och hämtat barnen begav vi oss till morfar och hälsa på, han hade köpt en pool som barnen provade och så plundrade vi givetvis jordgubbslandet! Saga skulle nog kunna leva på jordgubbar ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0