Så arg hela tiden

Ja, det är han, Wille...
Borta är min lillegose kille och istället har jag fått en arg 3-åring på halsen. Jag hoppas verkligen att detta är något övergående. Han vill inte vara med mig, leka med mig eller följa med mig någonstans. Frågar jag han någonting så gapar han bara ett JAAA, om jag, gud förbjude, inte hör vad han säger första gången utan ber honom säga den en gång till så får jag bara JA SA JAG JU eller ett MEN JAG HAR REDAN SAGT DET!

Och det gör ont i mamma hjärtat må ni tro. Jag hoppas verkligen att det går över och att han en än gång blir vår lille goe kille. Att detta bara är en form av treårs trots.

Hur har ni det hemma? Ni som har barn runt tre års åldern?


Min söte goe solstråle


Kommentarer
Postat av: jenny

Förstår att de är jobbigt. Men från erfarenheter från jobbet är det många barn som får en sådan trotts period vid treårs åldern och då kan jag tänka mig att det säkert visar sig mer hemma än på förskolan. Kämpa på Kram

2010-09-16 @ 19:12:15
URL: http://peachpenny.blogg.se/
Postat av: emma

Du är ju världens bästaste finaste mamma ändå ska du veta!! Det kommer säkert gå över, håller med det jenny skriver..många barn i den åldern testar väl..han vill kanske testa hur mycket gap och trots du klarar av :) ja, jag vet inte..men jag vet att du är bäst ;) Kram på dig!!!

2010-09-26 @ 18:51:26
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0