PelleVävare

Då till presenten som jag fick av Andreas. En super fin röd morgonrock av märket Pellevävare (!) - ibland blir jag bara för bortskämd...



Om ni vill se hur den ser ut i "helfigur" klicka då HÄR
Dock är min färg mer klarröd som Ni ser på bilden ovan. Ser nu att den var nedsatt men jag tycker fortfarande att den är svindyr. hade aldrig köpt den själv även om jag suktat ;-)
Får ni tillfälle så prova Pellevävares frotté, Lexington är bra men detta är snäppet bättre (men även dyrare) plus att det är svenskt.

Kommentarer
Postat av: Bitte

Nej Lina men jag har en tolvåring;.) hon började när hon var tre och har inte blivit bättre ännu, men... man älskar dem ändå,När de sover.....



stor kram till Dig,Saga och lille argamannen

2010-09-17 @ 16:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0