Krabbfiske

Vilken dag vi hade igår, först åkte vi och handlade på Coop. Jätte fin affär men vi kommer att fortsätta att handla på Hajen för Coop är inte lika billigt, sen är Hajen alltid Hajen :) Håller tummarna för att de ska få en chark med sen är allt topp! Vi köpte iallafall en ny micro på Coop så nu kan jag äntligen poppa popcorn igen utan att de blir brända och halvpoppade :) Sen åkte vi hem och jag lagade lunch efter lunchen blev jag så trött så jag la mig en stund i soffan och vilade medan barnen lekte! När jag vaknat tog vi vårt pick och pack och cyklade ner till reservatet för att fiska krabbor, Isac var där (Sagas kärlek) och hon blev såklart överlycklig när han frågade om hon ville följa med han och Elam och fiska krabbor ♥ (Wille fick såklart följa med han med). Vi stannade där till kl 17 ungefär och sedan åkte vi hem och lagade hemmagjorde köttbullar *mums*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0