Kärlek

2010-07-15

Nu har jag vart dålig på att uppdatera igen, men jag antar att det blir så på sommaren, vi har andra saker för oss och att sätta sig framför datorn i värmen är inte så lockande! Tyvärr har jag inga bilder att bjuda på i detta inlägget eftersom jag sitter på jobbet och skriver. Idag har vi varit hemma hos morfar & Gisela och grillat gott och badat i poolen. Gisela säljer kläder nu för ½ priset så jag passade på att shoppa lite linnen och tröjor. Kläderna hon säljer har jättebra och skön kvalite så säg till om ni vill kolla nu när det ändå är REA :)

Jag var inte alls sugen på att åka och jobba nu 3:e natten på raken och denna vecka har jag jobbat ca 60 timmar och då är jag ändå ledig 3 dagar, räkna på de ni ;) Så jag var lite sur och gruffig när jag åkte hit och det märkte nog Andreas för när jag kom fram hade jag fått världens gulligaste sms från honom ♥ Nästan så jag fällde en tår. Nu känns det lite bättre att jobba iallafall. Imorgon åker jag och barnen till Skåne och stannar tills på söndag, skoj att komma bort lite. I helgen så lovar jag att jag ska lägga upp bilder från bröllopet så ni får se hur fin Saga var som brudnäbb och givetvis hur fina Maria & Niclas var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0