Eclipse

2010-06-30

Igår var jag och Linda på bio från halv sju till två på natten :) Det var Twilight maraton och de visade alla 3 filmerna på raken. Först var det Twilight följt av New Moon och tillsist premiären av Eclipse. Åh vad bra den var och så spännande, jag är verkligen helt fängslad av romantiken i filmerna - en underbar kärlekshistoria. Jag kan knappt vänta tills nästa två filmer släpps. Hur som helst så var det lite jobbigt att sitta i biosalongen så länge och när tröttheten gjorde sig påmind kom fnisset som ett brev på posten. Vilka fnitter anfall vi fick, det var som vi var 15 igen och inte kunde sluta skratta, det var längesedan jag skrattade så mycket :)

Ja...det fanns ögongodis så att det räckte och blev över =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0