Brölloppsfoton

2010-07-20



Nu måste jag gå och lägga mig, imorgon ska jag jobba i kök hela dagen, utan att ha gått brevid en ända dag, detta kan bli spännande. Men har jag gått 3 år på restaurangskola så ska jag väl klara av att fixa fram frukost och middag. Är det varmt imorgon med tänkte jag överraska de boende med en liten svalkande surprice efter maten. Det tror jag de uppskattar, det är så roligt att göra saker åt människor som uppskattar att man anstränger sig!

Nehe nu måste jag bortsa tänderna, använda min tandtråd och gurgla med Listerine tills det känns som om tungan skall ramla av - eftersom min tandläkare tycker jag är såååå dålig på att borsta tänderna, men inga hål på 2 år, då kan man nog inte vara så dålig på det ändå ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0