Spenshult

Idag bär det av ner till Spenshult för en dejt med en ny doktor. Just nu mår jag bra, visst känner jag av lederna lite ibland, men det inbillar jag mig att nästan alla gör ;) Vem har inte ont i  ett knä, en rygg, en fot lite så här på höstkanten? Hur som helst så tar jag med mig kameran för det är vackert där nere må ni tro. Det som tar udden av det lite grann är att jag måste lämna flera rör med blod.
Eventuellt för lillkillen komma med om han inte är tillräckligt kry för att gå till förskolan, han har vart rätt hostig under natten så vi får se. Nu måste jag sätta fart innan resten av familjen vaknar för då blir ingenting gjort :)


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Lycka till där nere!

2010-10-25 @ 08:46:06
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0