Lek i photoshop

Idag har det inte hänt mycket, det är fredag och på fredagar jobbar jag alltid mitt "svinpass" 06.30-16.30.
När vi kom hem åkte vi till Fyndmagasinet och köpte paket till Theas kalas imorgon, väl hemma lagade jag mat och sedan sjönk vi ner i soffan alla 3. Barnen tittade på Tingeling och jag lekte i Photoshop. Effekterna blev bra och som jag ville ha dem, tyvärr hittade jag inget kort som passade till 100% men fortsätter leta.

Före:



Efter:


Före:


Efter:


Vad jag gjort är att jag först lagt på ett varmt filter för att sedan öka kontrasterna för en kall känsla.

(understa bilden är övningsbilder man kan ta från photshops hemsida om man vill leka lite alltså ingen strand jag har besökt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0