Jobbehelg

Detta är min jobbehelg, känns tungt, men jag slutar redan kl 15 både idag och imorgon så hela eftermiddagarna/kvällarna är jag ju ledig :) Idag ska vi kanske till pappa på kvällen, har inte hört något än sålänge får höra med mannen om han har bestämt något. Det är underbart väder ute, solen skiner och det är varmt. Jag hoppas vi får lika bra väder på tors & fre när jag och Carin ska gå de två första dagarna på grundutbildningen inom Friluftsfrämjandet.

Imorse satt jag och Andreas och tittade på gamla filmsnuttar från när barnen var små, å vad man saknar det. Blir så bebis sugen! Om känslorna hade fått styra så hade vi nog redan haft en till, men förnuftet säger att det är bra nu. Ett barn kostar massor och nu har vi två friska barn, en flicka och en pojke så vi är så nöjda med det. Nu satsar vi istället på resor och upplevelser tillsammans. (så fort jag fått fast jobb då ;)

Nu är det redan oktober och månaden då vi kämpar mot bröstcancer, så vad passar bättre än rosa bilder i inlägget?


På måndag börjar skolan igen, det är med blandade känslor som jag lämnade min VFU plats. Jag fick iallafall det finaste berömmet man kan få enligt mig. De sa nämnligen att de mer än gärna hade haft mig som kollega och att jag är mycke pedagogisk i det jag gör! Å så glad jag blir! Nu ska jag bara bli lika pedagogisk hemma ;-)

Hoppas ni njuter av solen där i Sverige som den lyser!
Kram på er!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0