Girls night out

Igår var jag hembjuden till Linda för starten på en ny tradition nämnligen tjejmiddag. Jag är redan med i ett tjej-middags-gäng men vem kan få nog av middagar och tjejsnack? Kl 18 möttes vi upp på Göingegården hemma hos värdinnan Linda, där bjöds vi på diverse kex och ostar samt en väldigt god välkomst drink. Sedan bar det av till staden, bordet hade vi bokat på Grappa och där blev det också att vi stannde hela kvällen. Tyvärr hade jag sådan huvudvärk att jag gav upp redan vid halv två och A kom och hämtade mig.

Idag har vart en lugn dag. S har vart på barnkalas och vi andra har bara vart hemma och tagit det lugnt. Den enda som inte verkar kunna ta det lugnt längre är Nemo. Vår goa lilla kille har blitt som förbytt, han skäller, gnäller och pratar hela tiden, vandrar runt runt runt utan att kunna komma till ro. Som tur är så sover han fortfarande på nätterna, men vi undrar så vad som felar honom? Han började bete sig såhär när O´malley började vara utekatt. Kanske saknar han kisen? Känner han sig ensam? Behöver han en kompis eller fler ben att gnaga på? Vem vet?



Vad gillar ni designen? Hade världens goaste tjej som hjälpte mig! Nej, nu måste jag plugga examensarbete!


Kommentarer
Postat av: johanna

ha ha ha, KUL, jag har åxå rosa rosor på min nya blogg... :-) ha ha ganska så typiskt att de blir samma, men min e ändå olik o lite chabby chic...



KRAM

2010-10-24 @ 19:51:21
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Jättebra det här jue! Ska det inte vara lösen på denna mer nu?

2010-10-24 @ 20:47:11
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: Emma.

vad tråkigt att Nemo inte kommer till ro. Hoppas inte det är nått allvarligt fel på honom :( Men dom är ju flockdjur så kanske saknar att flocken (bla omalley då) kram på dig.

2010-10-26 @ 17:42:17
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0