Renovering

Jag blev så sugen på att renovera när jag var ute på Balgövägen innan så det kliar i fingrarna. (A formligen bara älskar när jag ändrar om..haha). Så nu ska jag fixa barnens rum, jag ska ta den stora hyllan och fixa den så att det blir två hyllor varav den ena ska läggas ner. När det är klart, jag räknar med en dag ungefär. Ska ju bara sågas och spikas lite. Så ska jag och barnen renovera dockhuset, det ska nästan bli det roligaste. Taket ska bli svart och listerna vita, sedan ska vi åka ner till colorama och be och gamla tapet och golv böcker. Så ska vi tapetsera om och lägga nytt golv. Pilligt värre men roligare än att köpa nytt, det vi har ni är oranget från 60 talet. Saga önskar sig mängder med dockhus möbler i julklapp samt en "gräsmatta" som man kan köpa till :)

Nu måste jag ta mig i kragen och fixa till lite mat och sedan börja med det vanliga: tvätt och städ - mindre kul.

Kommentarer
Postat av: mamma

låter fantastiskt roligt:)

2010-11-01 @ 16:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0