Early morning

Tänkte sänga in ett blogg inlägg såhär tidigt på morgonen, idag blir det praktik för min del. Sista dagen som jag behöver ta igen, sen är det slut. Känns otroligt skönt att kunna avsluta denna VFU period samtidigt som det känns jätte konstigt att inte få komma tillbaka för jag trivs jätte bra.

Igår gjorde vi oss iordning för ponnylekis men när vi kom dit hade vi glömt av att det var lov så vi åkte ut i skogen istället och jag hade med mig kameran :}










(bilderna är lite ljusa beroende på att jag håller på att lära mig hur jag "ljusar upp" bara delar, med hjälp av kameran, ansiktet är lättast att börja med :}

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Åhh va lättad jag blev av din kommentar! Varför kan dom inte säja en sån sak när man ringer 1177 tex? Jag blev ju inte ett dugg lugnad av att prata med dom, snarare ännu mer orolig över vad det kunde vara för nåt!



2010-11-08 @ 18:22:04
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0