Angel number two

Idag kom min fina ängel, nu har jag två av de tre. Den tredje och sista kommer någon gång i slutet av november :}



den gryniga kvaliten beror på att bilden är tagen med mobilen och utan blixt, men visst är de fina?
Dagen idag har vart riktigt riktigt tuff och jag känner det i kroppen. Det hela började med att jag vaknade till en snöstorm och eftersom jag inte har några vinterdäck på bilen väckte jag A och berättade att han var tvungen att lämna barnen på förskolan eftersom jag måste sätta på vinterdäcken. Detta möttes med en oerhörd glädje från A´s sida....eller inte! Ve och fasa för den som rubbar hans rutiner på morgonen! Det är bara att slå dövörat till och köra på som planerat :)
Ha ha, fröknarna sa idag när jag hämtade barnen att de hade sagt till A att han inte behövde stressa. De undrade om jag hade gått någon form av stresshanterings kurs för att klara av honom...haha...

Iallafall är det jungels lag som råder när man ska byta däck och jag kunde inte låta bli att fnissa lite grann åt de som parkerat sina bilar i kö. För det är nämnligen så att det är inte bilkön som gäller utan man ska köa utanför dörren för att få en nummerlapp. Så glad i hågen skuttade jag ur min bil och ställde mig först i kön till nummerlapparna. Flera bilköande gick ur sina bilar och påpekade att det var bilkön som gällde. Jaha, men det har det aldrig vart innan svarade jag. Så jag stog ute och frös röven av mig medan de satt i sina varma bilar. Men när 45 minuter gått och jag stod först i kön som nu bestod av 50 personer insåg de sitt misstag. Så jag fick bytt däck och hann till arbetsintervjuen som planerat. Efter en låååång intervju åkte jag och mötte upp Carin och vi åkte vidare för att intervjua en pedagog. Intervjuen var givande och imorgon skall vi träffas efter min träning och transkibera. Wohooo, jag börjar se ett slut på det här!

trevlig kväll alla...

ps...jag bara formligen älskar pappan i familjen Arvidsson-Kvarnsmyr. Vilken störtskön människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0