Packar, imorgon åker vi...

och det ska bli såå härligt och så roligt, jag kommer inte ens ihåg när jag sist var på semester med farmor & farfar, pappa, Gisela och mina syskon. Tyvärr saknas 2 av dem men jag hoppas få träffa syster yster snart hon har lovat att komma hem till hösten, eller hur Frida? :)

Håller på och packar så jag har egentligen inte tid att sitta här. Bjuder på några bilder från stället vi ska till. Så får ni se våra egna bilder när vi kommer tillbaka.

28 grader i luften - perfekt!

Mangrove träsken i regnskogen


en av alla vattenrutchkanerna denna med ringar - här ska jag och Andy åka tillsammans :)


en av trädkojorna - nått sånt här kommer vi bo i :)


Ingången till Ankor Spa


Blå lagunen med 30 grader i vattnet


Bild tagen från luftballongen över sandstranden

Andreas har lovat åka med mig och farfar i luftballongen om farmor gör det - vi får väl se ;)

Hörs på onsdag kära bloggläsare. Ha det så bra så länge! Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

ja det är ju roligt när man har tid och får till det :) hoppas inte du tar illa upp. så som du hade fixat min var ju super snyggt också men det är kul med förändring :)

2010-05-05 @ 12:31:09
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/
Postat av: Emma

nej det var han inte alls. Oroa er inte för det. Tar gärna hand om honom fler gånger :)

2010-05-05 @ 14:35:10
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0