Nu är tentan äntligen avklarad!

Och den gick bra, känns så iallafall, den handlade om svenska (läs- och skrivutveckling), matematik samt målen i år 3.

Veckan som gått har bjudit på varierande väder, sol, regn och storm om vartannat.
Tänkte bjuda på lite bilder från veckan som gått.
I söndags var vi och red, dock hade vi missat att det inte var någon ridning eftersom det var pingst men de var snälla och lät oss rida ändå, Saga fick Tara, en så söt liten ponny. Precis en sån som jag vill ha till henne :)


Lyckan är total ♥


sen fick mamma inte hålla längre. . .

zickzack mellan däcken :) Hon gör det mesta själv nu, sitter av, styr, stannar.
Nästa gång ska vi öva på rida lätt hon sitter fortfarnde ner i traven.

Wille håller hellre till bland bilarna på gården :) Han och Andreas ska börja
köra cross till hösten. Bevare mig väl....

Igår hade jag en överraskning till barnen när de kom hem, jag hade köpt 2 stora canvas tavlor med färgtabletter som de skulle få måla när de kom hem. Så här blev resultatet:



skapandet är i full gång


resultatet hänger givetvis på väggen, den lilla gjorde Saga när hon var 6 mån


Kommentarer
Postat av: mamma

jag tycker tavlorna är jättefina:)

Dom ska få göra såna till mej oxå

2010-05-27 @ 13:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0