Nu är det mycket att se fram emot.

Skolan är slut och jag känner mig mindre stressad, lite jobbigt att studera heltid, jobba 70% samtidigt som vi har små barn. I helgen blir det Fun City tillsammans med familjen, vi skaffar som vanligt årskort eftersom det "bara" kostar 200 kr för hela sommaren, det tar bara 10 min för mig och barnen att cykla dit så vi är där ganska ofta på somrarna, åker dit istället för att åka till en lekplats :)


nu är poolerna tempererade och håller alltid 25 grader!

i år får vi även åka denna - wohoo!

Vissa delar av parken var förra året ganska sunkig, men jag hoppas att de har rättat till det nu och vi är inte så petiga heller ;-)

Juni bjuder på tjejkväll tillsammans med goa tjejor och min bästa vän kommer upp från Helsingborg ♥ Det ska bli jätte roligt, helgen efter det ska Andreas på Metal town och jag ska på turridning med 7 andra tjejor, hoppas bara mamma kan vara barnvakt ;) 

I Juli blir det bröllopp i Skåne och jag och Andreas ska åka iväg tillsammans på en liten mini weekend. Vi fick hotell nätter när man köpte x antal Ekströmsprodukter, så bättre kan det inte bli :) Andreas är lurig, jag tror han planerar något så jag snokar så gott jag kan för att ta reda på vad. Jag gillar ju inte överraskningar :)

     
hemskt vad små bilderna var men klicka på dem så blir de lite större, inte fy skam för några liter nyponsoppa va?

Nu kan jag inte sitta här längre, jag måste hämta barnen stoppa ner dem i vagnen, ta bussen in till staden och sedan gå 6km till verkstaden för att hämta bilen, å vet ni vad det bästa är? Jo det ÖSREGNAR! Sen efter det blir det storhandlning, jösses, barnen kommer bli överlyckliga ;-)


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Det är så härligt att läsa din blogg, man blir alltid på så bra humör! Kram på dig!

2010-05-28 @ 13:53:03
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: Emma

jag måste berätta en sak för dig..haha kom på det nu när du skrev om Fun City. när jag skulle jobba idag så gick jag förbvi ponnysarna för att gå till butiken där jag skulle va. Då såg jag att ponnysarna gruffade lite på varandra. och sen såg jag varför, den ena hade vääääääääääärsta penisen ute...den var nästan ända nere i marken...haha.....det såg så kul ut på den lilla ponnyn :) hoppas ni får kul på fun city..vi kanske ses..ska kanske dit med pojken jag jobbar med :)

2010-05-28 @ 22:05:59
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/
Postat av: Emma

jag måste berätta en sak för dig..haha kom på det nu när du skrev om Fun City. när jag skulle jobba idag så gick jag förbvi ponnysarna för att gå till butiken där jag skulle va. Då såg jag att ponnysarna gruffade lite på varandra. och sen såg jag varför, den ena hade vääääääääääärsta penisen ute...den var nästan ända nere i marken...haha.....det såg så kul ut på den lilla ponnyn :) hoppas ni får kul på fun city..vi kanske ses..ska kanske dit med pojken jag jobbar med :)

2010-05-28 @ 22:06:09
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/
Postat av: lottis

vi ses om en vecka hjärtat!! saknar dej

2010-05-28 @ 22:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0