Oförklarligt

När jag nu lägger in detta inlägg så ber jag er ha ett öppet sinne. Det jag skriver är sanningen, sedan får du själv välja hur du vill tolka bilderna. Mig skrämer de vettet ur!


Året är 2007:
Mamma fick min gamla gamla mobil med 2 megapixlar.
På morgonen ringer hon mig och berättar att hon vaknade mitt i natten (03.15) utan att veta varför och såg att mobilen som låg på hennes nattduksbord lös. Hon trodde hon fått ett sms alt att det hade ringt men det syndes ingenting på displayen. Utan att tänka mer på det somnade hon om. När hon morgonen efter kollade igenom mobilen hittade hon dessa 3 foton alla tagna några minuter efter kl 03 på natten.

Jag ska förklara hur mammas rum såg ut för er som inte vet. Bilderna är tagna från mammas säng. Den vita bågen på fotona är toppen är på mammas vita stol hon hade i rummet. Bilderna är tagna så att man tydligt ser att någon står i dörröppningen till mammas rum. Men vem/vad?

   


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Skit va obehagligt!

2010-03-12 @ 22:17:48
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: Emma

nämen jävlar Lina!! trodde inte man skulle se det så jävla tydligt, liksom hudfärgen och allt!!! trodde det var mer suddigt och diffust! fy fan vad äckligt..ja, det finns nog helt klart något på andra sidan!

2010-03-12 @ 23:12:49
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/
Postat av: Emma

åh det är så läskigt så jag måste skriva igen. förstår att du ringde..usch jag ryser!

2010-03-12 @ 23:14:20
Postat av: Bitte

lina din mamma sov alltid med öppet fönster och ibland även altandörr så jag tror dessvärre att någon tagit sig in. FY vad obehagligt!! detta har hon aldrig berättat för mig Kram Bitte

2010-03-13 @ 11:32:15
Postat av: Lina

Usch detta kommer jag ihåg.. Så jävla läskigt :/

2010-03-13 @ 17:47:51
Postat av: jenny

å detta har du välskrivit om innan.. fy vad läskigt.

2010-03-16 @ 19:27:16
URL: http://peachpenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0