Nu har jag och min moster precis badat fär...

20100618136 (MMS)

Nu har jag och min moster precis badat färdigt Nemo, här har han i balsam som ska verka 5 min för den riktigt glansiga slik looken :) Tack moster för hjälpen!

Och så vill jag be er alla gå in på www.ystadallehanda.se och under brölloppspar rösta på Andreas lillebror Niclas Nilsson och hans söta Maria Löwall som gifter sig 10 juli. Röstningen är öppen till sista juni, så rösta på är ni snälla. De kan vinna 10000:- till sin brölloppsresa och de är verkligen värda det!

Jo vet ni vad? Jag klarade tentan! Wohooo så nu är det sommarlov på riktigt! 
Andreas åkte iväg på metaltown idag för att se Rammstein i göteborg, lite avis är jag allt, men jag får nöja mig med fruktsallad och en DHW box i soffan. Det går det med :) 

Ha en underbar sommarkväll!


Kommentarer
Postat av: lottis

nemo ser helt utslagen ut stackarn, jobbigt att bli badad.

Grattis till tentan gumman!!

ha en mysig kväll

kramar i massor

2010-06-19 @ 21:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0