Sorterar in i album

Det är roligt, men det går långsamt, fint blir det. Blir dock lite trött på mig själv eftersom jag glömt hälften av bilderna hemma... Ligger lite efter och börjar med 2004 nu :-) Närmare bestämt med min och Andreas första dejt. På den gula lappen med hjärtat har jag skrivit ner hur det kom sig att vi träffades och sedan sätter jag in bilderna i kronologisk ordning med 1a dejten o.s.v. Tanken är att barnen skall få dem när de blir gamla nog (typ 30 ;-).

Vilka minnen som kommer när jag ser bilderna och läser igenom våra kärleksbrev till varandra, blir nykär på nytt ♥

Nu ska jag fortsätta, nu är det dax för att skriva lappar till samojedutställningen i Trosa...som Nemo vann :-)


Jag skriver om varje bild på gult papper (eller rosa för hjärtanen ;-P)
som jag sedan markerar medsvart penna och klistarar på fotona.
På så sätt kan jag ändra om bilderna om/när jag vill.

Ser ni Motorcyklen på bilden längst ner? Vi åkte runt hela sommaren på den jag och Andreas. Allt från Göteborg ända ner till Falsterbo/Skanör. Vilken underbar sommar - att man var nykär gjorde klart sitt också. Inte trodde vi att jag skulle vara gravid sommaren efter. . .När man minst anar det träffar man kärleken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0