Åter in i rutinerna

Idag var första dagen på förskolan igen för barnen, de har varit hemma i ca 1½ vecka. Det gick jätte bra och lämna och Wille var inte alls ledsen - väldigt skönt! Jag åkte hem och la mig och sov till kl 14, vaknade till och sedan var det dax att hämta barnen ♥ Himlen var klarblå och solen sken så jag bestämde mig för att promenera och hämta barnen. På vägen hem gick vi förbi ICA och handlade och hämtade ut paket. Väl hemma har barnen lekt jätte bra tillsammans och nu ligger de och sover så gott. Jag har plockat fram fotoalbum och hela 2009 års kort och tanken är att jag ska sätta in dem. Men sedan blir det sängen för mig, skola imorgon igen - tung föreläsning om målen i årskurs 3 . . .
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0