Vart tar tiden vägen?

Kändes som det var igår som det var 2 veckor kvar till skidsemestern och nu åker vi om 4 dagar! Tusen saker skall göras både inför resan och i skolan och jag har de senaste dagarna känt mig trött, hängig och ur fas helt enkelt.
Kanske var det därför som min kropp sa ifrån? I skolan i torsdags kände jag mig inte alls bra efter maten och känslan satt i sig hela dagen. På kvällen gick jag och la mig tidigt och vaknade sedan av att Wille ropade efter välling, när jag låg i Willes säng kände jag att jag behövde gå på toa och sen satt jag där till morgonkvisten. Masade mig in till sängen och där låg jag pall till klockan 07 imorse när barnen vaknade.

Men idag mår jag toppen och det känns verkligen att jag är utvilad. Så nu har jag bestämt mig för att lugna ner tempot lite och strunta i att släpa med våra skidor upp, då hade jag fått fixa med inställningar och valla i en hel dag och det orkar jag inte. Jag ska hyra skidor istället så slipper jag stressa.

Idag ska vi till Mimmi och lämna Skalman, han ska bo där nu när Daisy inte finns längre. Inte mycket till sällskap kanske men bättre än inget =)
Mamma ska även klippa mina toppar vägrar betala 410 kr för en slitna-toppar-klippning! Någon som vet någon bra och relativt billig frisör?

Imorgon blir det GeKås med mamma och barnen, ska inhandla lite underställ m.m. inför semestern. Och på måndag börjar min VFU.

Ja det var en liten kort uppdatering, men nu måste jag ta tag i dagen annars kommer vi aldrig iväg ;)

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej!! Skönt du e bättre...

Jo Frisyr-Hörnan nere mitt emot stationen (taxi), öhh på hörnet där klippte jag mig, jättegoa tjejjer, dom har dropIn o det kostade 300, dessutom hade ja hittat en rabattkupong i telekatalogen sp ja betalade 270 el nåt sånt.. De va Anki som tipsade mig o jag kommer garanterat gå dit igen, bra billig frisör.. :-)



Ja snart drar vi ohhh va kul... :-)

2010-02-27 @ 14:07:40
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Jag betalar 270:- hos min frisör http://www.husno15.blogspot.com/



Hoppas ni alla får vara friska och krya och ha en kanon-semester i Hemsedal!

2010-02-27 @ 14:17:25
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: Emma

Låter bra att du inte stressar så. du har jobbat och pluggat så mycket så länge så nu förtjänar du att ta det lugnt vännen!!!! en billig frisör föresten, det finns en i trönningen, rosette eller nått sånt heter den. tror det ligger på jonsbergs vägen. Om det nu fortfarande finns kvar. men har för mig att när jag klippte mig där för några år sen så kostade det typ 200 spänn. Och hon är rätt bra också...slutade gå dit för att hon inte jobbade alla dagar i veckan så jag tyckte det blev så krångligt med att få ihop det =)

2010-02-27 @ 22:06:04
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0