God Morgon!

Barnen sitter och degar och jag slöar framför datorn. Idag blir det en dag hemma hos mormorn, barnen skall bada och jag ska på spinning, om mormorn går med på att passa barnen i en timme :) Sedan är det lite ärenden på staden, vi har fortfarande inte kommit iordning med Willes mage så nu ska här köpas katrinplommon juice som vi ska blanda vällingen med istället för vatten - mums!

Ni kanske undrar varför jag byter lösen? Jo, för det sista har jag haft i snitt 176 unika besökare/dag och så många har inte lösen till bloggen. Antalet sidvisningar har legat på runt 400-500. Så jag lurar på om blogg.se har fått fnatt eller om jag verkligen har så många besökare? Hur som helst så byter jag för säkerhetensskull. Men jag ska försöka ordna så att ni som ofta läser från samma IPadress ska slippa skriva in lösenordet varje gång ni ska kolla bloggen.

Är det inte underbart med all snö vi har fått? Som vanligt är jag inte nöjd då jag tycker att liite till skulle vara perfekt. Kanske testar vi den nya pulkan som vi kan sitta tre i?

Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: Emma

fin sida du har fixaT :)

jag tänkte bara skriva att jag behöver inte knappa in ditt lösen varje gång jag går in på din sida, men jag trodde det berodde på att den känner av att man precis har vart inne eller nått. men det kanske är nått fel på blogg.se som du säger.

2010-02-05 @ 09:29:11
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0