Torsdagen 2 december 2010

Igår slutade jag jobba 21.30 och nu sitter jag på jobbet igen, känns nästan som om jag likagärna kunnat stanna och sova här :) Men jag fick iallafall träffa och pussa på barnen imorse. Jag väckte dem redan halv sju, våra barn är inte vana vid att bli väckta så tidigt så det var två trötta barn som inte ville gå upp. Jag gav dem varsin flaska välling och satte på dem underställen i sängen. Ja, för nu är det kallt - 12 grader hade vi imorse så det blir underställ + fleeceställ på. Eftersom barnen går på en "I ur & skur" förskola så är det jätteviktigt att de har på sig ordentligt med kläder och då är lager på lager bäst!

Idag har vi inga vidare planer, jag sitter och spånar på julgodis, det är ju såå roligt att baka. Mindre kul att äta ;-) Jag har lite svårt för julgodiset men jag ätergärna nötter och nougat, men ischoklad och knäck - nej det är inte min grej!
Direkt efter att jag hämtat barnen skall vi åka till Camilla, Selma & Emmy för en fika. Det ska bli skönt att komma iväg och prata litegranna skolprat.

Ha en fin dag i kylan allihopa!

Kommentarer
Postat av: johanna

ohh jag gör en massa goda praliner, du kan få tips av mig på dom om du vill..

Får ta o höras om en dag snart. kram

2010-12-02 @ 17:30:21
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0