Den längsta natten på länge

Ja usch, denna natten har inte alls vart rolig, jag är super lättad över att jag inte ska jobba en natt till för det hade jag ärligt talat inte pallat med!

Idag blir det iinte många knop gjorda, det vill jag lova. Jag ska hem och sova tills Andreas åker till jobbet, sen så ska jag och barnen bara vara hemma och slöa, jag kommer säkerligen spendera en hel del av den tiden på soffan ;-) Det är tur att det finns en uppsjö utav nya leksaker att leka med. Wille älskar sin bilbana och sitt piratskepp medan Saga spenderar sin tid vid Jordgubbslisas dockhus :)

Dock måste jag släpa mig ut eftersom vi har en liten vovve som behöver rastas, och nu när det är vinter så görs det bäst genom att han får dra barnen i snowracern. De kluriga är att han vill springa hela tiden och det går åt mkt kraft till att hålla honom. Men barnen älskar det och Nemo med.

Tänk, snart är det nytt år 2011 - vad tiden går fort. 2011 kommer bli ett fantastiskt år, det känner jag på mig! Vi fick en resa i julklapp - bara det är något vi verkligen ser fram emot. Att jag sedan har ett jobb - wow med BETALD semester! Kan ni tänka er? Jag har aldrig haft betald semster i hela mitt liv. Ledig i 5 veckor med fullt betalt, det kallar jag lyx.

Om detta inlägg är lite hattigt så beror det på att jag är super trött :) Ska packa ihop nu, hoppas ni alla njuter av det fina vintervädret vi har!


Kommentarer
Postat av: johanna

Du jag kan bara hålla med, fick en chock när jag kom hit.... INGEN som helst tanke på att det finns personal här, ingen Tv, ingen go fotölj, sitta på en jäkla skinnstol hela natten, ser jag inte fram emot, vet inte men ryggen kommer nog värka imorrn :-(

Förr när man var här hade man ibland lyxen att det fanns en extra säng till personalen o tv o filtar.

Det e dåligt detta.. :-(

2010-12-29 @ 21:28:27
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0