Munkagårdsgymnasiet

Vi satte oss i bilen och åkte till Tvååker och naturbruksgymnasiet, jätte roligt hade vi, men vi låter bilderna tala för sig själva...




Behöver jag säga att Wille var i extas?



Vi stannde ca 3h sedan körde vi hem och bytte skor, hämtade Nemo och körde till staden och köpte lördagsgodis och present till Noel. Barnen fick plocka godis själva - de va populärt må ni tro.
Sedan körde vi hem till min farmor och farfar där vi ät nybakad päronpaj med vanlijsås, jätte gott. Precis när vi satte oss i bilen för att åka hem ringde morfar och undrade om vi ville äta där ikväll, eller ja...han säger ju bara:
-Har ni ätit?
-Nej
-Maten är klar kl fem
-Tack

Vi åkte direkt till fårghagen så han fick springa av sig lite innan vi åkte till morfar.


 Vi åkte till morfar redan kl fyra och han visade en jätte fin glas lampa med bilar, lastbilar och traktorer på som han gav till barnen. Jag fick låna filmen Män som hatar kvinnor :-) Kanske ska se den med Andreas ikväll?
Maten var som vanligt helt fantastisk god, min pappa är den bästa kocken jag vet (kanske för att vi båda är grymt förtjusta i riktigt stark mat och udda smaker)

Ungsbakad lax fylld med getost i en sky med vin, rödpeppar och basilika

Saliven börjar rinna bara jag skriver det..haha...tog en matlåda till Andreas, tyvärr har jag redan berättat det för honom annars hade jag nog ätit den nu - så gott va det!

Nu är vi hemkomna och barnen sover som små grisar, jag ska skriva schema till förskolan.

Ha en bra kväll!!


Kommentarer
Postat av: camilla

kalle var med på munkagård med sin farmor och farfar! funderar på om det var dina fina barn han hade lekt med??

puss och kram!

2009-09-27 @ 06:21:01
Postat av: Lina

Åh vilka fina bilder på de små raringarna :) Wille har bestämt sej för framtida yrket som bonde nu va ? :)

2009-09-27 @ 21:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0