min älskade katt

Låt mig få presentera Daisy, Daisy fick jag när jag var 10 år gammal vilket gör att hon firade sin 18:e födelsedag den 2 juni 2009. Eftersom hon bor hos min mamma träffas vi inte så ofta och jag tror att detta är hennes debut på bloggen. Hon är iallafall mitt allt, hon vet alla hemligheter och hennes päls har många gånger varit blöt av mina tårar, speciellt i tonåren när jag grälat med min dåvarande pojkvän, ni vet..när det allvarligt talat känns som om man inte kommer överleva om han lämnar en? ;-)

 


Kommentarer
Postat av: camilla

ååååååh! daisy! henne minns jag!

glömmer aldrig när lottis berätta att hon tryckte sig ur en fönsterspringa för att jaga en fågel hihi

sötast=)

2009-09-21 @ 17:35:00
Postat av: Bitte

Du är inte den enda som älskar henne hon har en stor plats i våra hjärtan oxå Kram Bitte

2009-09-22 @ 16:04:14
Postat av: lottis

goa daisy, ja hon är nog den enda katten jag har sett sitta på kommando..smart katt alltså.

jag kommer heller aldrig glömma hur den "fluffiga" kroppen tryckte sig igenom fönsterspringan för att jaga hahahaha

2009-09-22 @ 17:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0