Kalas i dagarna tre

Ja, äntligen är det över, det är roligt men det tär på krafterna att ha gäster hemma i tre dagar på raken!

I fredags väckte vi Wille med sång och paket. A åkte till jobbet och på kvällen kom Mimmi, Dennis, Nisse, Britta och Lina. Kaffe, bullar och tårta.

I lördags kom Farfar, Farmor, Patric, Karin, Thilde, Hampus, Niclas och Maria upp för att fira Wille. Jätte trevlig dag. Thilde fick en present ett halvår efter hon fyllt år. Skäms! Vi hade delat upp det innan, jag har ansvaret för att komma ihåg min släkts födelsedagar och Andreas sin - det funkar inte :-) Nu har jag sagt att jag kan hjälpa honom - för tro mig - vi har svårt att komma ihåg allas födelsedagar. När jag var runt 15 glömde alla bort att min lillebror fyllde år den 9 okt, det kom vi på dagen efter och fick alltså firat honom den 10 ist :-) Så det ligger i generna :-) Vi hade iallafall en jätte trevlig dag med kaffe, bullar och tårta.

Idag var det barnkalas, dock valde vi att bara bjuda Engmans & Dahlmans. Det blev ändå 6 barn och full rulle men mycket trevlig med kaffe, bulle och tårta.



I lördags gjorde jag och Andreas en avstickare för att närvara vid våra goda vänners bröllopp.


GRATTIS FAMILJEN DAHLMAN!


Kommentarer
Postat av: Bitte

Ja du Lina det ligger i alla fall i dina gener jag kommer alltid ihåg dagen innan coh dagen efter men aldrig dagen då personen i fråga fyller år och det märkte du väl med Wille. De jag kommer ihår är Saga och Evelyn eftersom det är dagen efter Åsas födelsedag. krama de små från oss.

2009-09-22 @ 16:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0