frisk höstdag

är det idag och jag ska packa picnic korgen med kaffe, varm choklad och mackor, sedan skall vi bege oss u ti skogen, vart får ni se på bilderna senare ikväll :-)

Igår var vi på simhallen och badade, Saga är jätte duktig och bara övar övar övar på att simma :-) Andreas tvingade mig simma 10 längder för om jag inte kunde det med tanke på hälarna ville han inte att jag skulle spinna på kvällen heller ;-) Så jag simmade och det var jobbigare än jag trodde men det belastade ju inte fötterna direkt - hur tänkte du nu, älskling?
Så spinning blev det, 40 minuter tillsammans med Lina Linn och Martina :-)

Idag har jag också tränat på morgonen 60 minuters spinning och 30 minuters core. Nu ska jag in till stan för att se om Andreas födelsedags present finns kvar.

Kommentarer
Postat av: lottis

du är så himla duktig som tränar!!

vi ses snart

kram

2009-09-30 @ 20:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0